Taloyhtiön valokuituliittymä
Turvaa taloyhtiösi digipalvelut myös tulevaisuudessa – kuituliittymä on helppo, nopea ja kustannustehokas ratkaisu asukkaiden eduksi.
Kuituliittymän kautta toimitetaan taloyhtiön valitsemat palvelut kaikille asukkaille, joko Yhtiökaista ja Kaapeli-tv tai vain Kaapeli-tv.
Yhtiökaista ja Kaapeli-tv |
Karjaan Puhelimen Yhtiökaista on koko taloyhtiön asukkaiden yhteinen palvelu. Yhtiökaista toimitetaan taloyhtiön oman viestintäverkon kautta jokaiseen asuntoon, mikäli se on teknisesti mahdollista. Tämä tarkoittaa, että jokainen asunto saa oman nettiyhteyden taloyhtiön valitsemalla perusnopeudella ja kaapeli-tv-palvelun, johon sisältyy noin kaksikymmentä peruskanavaa. Näiden palveluiden lasku lähetetään taloyhtiölle. Taloyhtiö voi valita perusnopeudeksi joko 10/10M, 50/50M, 100/100M tai 300/100M. Jos valittu perusnopeus ei riitä asukkaan tarpeisiin, hän voi omalla kustannuksellaan tilata edullisen lisänopeuden omaan asuntoonsa. Kahdeksan syytä valita Yhtiökaista
|
Kaapeli-tv ja mahdollisuus tilata Kuitukaista |
Vähintään kahdeksan asunnon taloyhtiöille tarjoamme myös pelkkää kaapeli-tv-palvelua. Mikäli valitsette tämän vaihtoehdon, toimitamme jokaiseen asuntoon kaapeli-tv-palvelun, johon sisältyy noin kaksikymmentä peruskanavaa. Palvelun lasku lähetetään taloyhtiölle. Nettiyhteydet tilaavat kaikki asukkaat erikseen. Taloyhtiön kuituliittymä siis mahdollistaa asuntojen nettiyhteydet, mutta ne eivät sisälly taloyhtiön kokonaispalveluun. Asukas pystyy omalla kustannuksellaan tilaamaan Kuitukaistan haluamallaan nopeudella. |
Molemmat vaihtoehdot mahdollistavat asukkaille lisäpalveluiden tilaamisen, esim. tv-kortti ja maksukanavat.
→ Haluamme ehdottomasti tilata kuitupalveluita! Miten etenemme?
- Isännöitsijä tai hallituksen puheenjohtaja pyytää meiltä tarjouksen kuitulittymästä ja/tai haluamistanne palveluista.
- Teemme tarvittaessa maksuttoman kartoituskäynnin taloyhtiössänne.
- Lähetämme tarjouksen isännöitsijälle tai hallituksen puheenjohtajalle.
- Yhtiö tekee tilauspäätöksen yhtiökokouksessa.
- Lähetämme liittymä- ja palvelusopimuksen allekirjoitettavaksi.
- Asukkaat saavat tiedotteen postiluukkuihinsa noin kaksi viikkoa ennen asennusta.
- Karjaan Puhelin hoitaa sekä asennuksen että modeemien ja kuitupalveluiden toimituksen.
Ota yhteyttä, niin autamme!
![]() |
019 278 415, arkisin klo 9-16 |
![]() |
bab (at) ktab.fi |