Palvelemme asiakkaitamme keskiviikosta 3.2. lähtien puhelimitse ja sähköisissä kanavissamme sekä rajoitamme kotikäyntejä.

Pidämme palvelupisteidemme ovet suljettuina toistaiseksi ja palvelemme kasvotusten vain tapauksissa, joissa se on välttämätöntä. Soita siis aina ensin meille ja sovimme käynnistä palvelupisteessämme vain, mikäli se on välttämätöntä. Myös yritysmyyjämme hoitavat asiakaskontaktit puhelimitse sekä sähköisissä kanavissa.

Asentajat jatkavat kuituliittymien asennuksia sovittujen aikataulujen mukaisesti, mutta muistathan pysytellä riittävän kaukana kotiisi tulevasta asentajasta. Myös vikatapauksissa teemme kotikäyntejä, mikäli käyntiä ei voida lykätä. Haluamme muistuttaa erityisesti vanhempia henkilöitä miettimään, onko kotikäynti välttämätön. Mikäli sairastut tai olet muutoin epävarma tilanteesta, peruutathan kanssasi jo sovitun kotikäynnin soittamalla asiakaspalveluumme. Asentajamme sopivat kanssasi uuden ajan myöhempään ajankohtaan.

Näillä varautumistoimilla pyrimme varmistamaan asiakkaidemme yhteyksien ja palveluiden ylläpidon ja toiminnan myös virustilanteen eskaloituessa, sekä osaltamme ehkäisemään koronaviruksen leviämistä. Useat asiakkaamme tekevät pääosin etätöitä, joten luotettavan ja toimivan kuituverkon edut ovat nyt entistäkin ilmeisempiä.

Täältä löydät yhteystietomme