• Koskeeko muutos minua, vaikka minulla ei ole TV-korttia eikä maksukanavia?
    Kyllä, signaalimuutos koskee kaikkia kaapeli-tv-asiakkaitamme, myös ainoastaan peruskanavia katselevia.

  • Pitääkö TV-kortti vaihtaa?
    Ei, TV-kortti toimii kuten ennenkin. Myös järjestelmäämme tallennetut linkitystiedot pysyvät ennallaan.  

  • Pitääkö kanavat hakea uusiksi?
    Kyllä pitää. Mikäli vastaanottimesi ei viritä kanavia automaattisesti, tulee sinun tehdä kanavahaku laitteen käyttöoppaan mukaisesti ja tarvittaessa palauttaa tehdasasetukset.

  • Voinko saada viritysapua?
    Voit tuoda digiboksisi viritettäväksi asiakaspalvelupisteeseemme tai tilata kotiisi maksullista viritysapua.

  • En ole kotona 29.10. Pitääkö kanavahaun tehdä silloin? 
    Voit tehdä kanavahaun 29.10.2019 tai minä päivänä tahansa sen jälkeen. 

  • Mitä tapahtuu C More ja Viasat -kanavapakettitilaukselleni? 
    Kaikki C Moren ja Viasatin kanavapaketit jatkuvat normaalisti, samalla hinnalla ja samalla sisällöllä kuin ennenkin. Viasatin kanavat jatkavat samoilla kanavapaikoilla kuin ennen, mutta muutama C More-kanava saa uuden kanavapaikan. Uusina kanavina katsottavissa myös C More Hits HD (401) ja Series HD (402).

  • Milloin voin tilata uusia kanavapaketteja?
    Uusia kanavapaketteja voi tilata asiakaspalvelustamme 18.9. alkaen. Huomioi, että uudet kanavat tulevat näkyviin vasta signaalimuutoksen jälkeen eli 29.10.

  • Maksanko kanavapaketistani, vaikka kanavat eivät näkyisi 29.10?
    Maksukanavien pitäisi tulla näkyviin muutospäivän aikana, kunhan vastaanottimesi on päällä riittävän pitkään (useita tunteja). Vanhan kanavapakettisi laskutus loppuu 28.10. ja uuden alkaa 1.11, joten muutamaan päivään et maksa lainkaan maksukanavistasi. 

  • Mitä kanavia voin valita uuteen MIX-pakettiini?
    Uusien MIX-pakettien kanavavalikoiman löydät täältä ja voit samalla ilmoittaa meille haluamasi kanavat. Voit myös tarkastella valikoimaa kanavaesitteestä ja hinnastosta.

  • Voinko valita uudet kanavat MIX-pakettiini etukäteen? 
    Valitse kanavat ennakkoon täyttämällä täältä löytyvän lomakkeen. Omahallinnassa voit valita uudet kanavat vasta 1.11. alkaen.

  • En osaa sanoa, pidänkö uudesta kanavapaketista. Voinko muuttaa tilaustani helposti? 
    Kanavapakettien minimitilausaika on vain kuukausi, joten voit tutustua uuteen tarjontaamme sitoutumatta pitkiin tilausaikoihin. 

  • Mistä löydän ajankohtaiset kampanjat?
    Kampanjat löytyvät täältä

Mikäli sinulla herää kysymyksiä tässä vaiheessa, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot täältä.