1. Käynnistä televisio uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Testaa näkyvätkö kanavat.

2. Puuttuuko kanavapaikka? Hae kanavat uudelleen ja palauta tarvittaessa television/digiboksin tehdasasetukset. Tehdasasetusten palautuksen voi joutua tekemään 2-3 kertaa.

3. Kanavapaikka löytyy, mutta ruudussa ei ole kuvaa tai siinä lukee, että kanava on koodattu. Valitse jokin tilaamistasi kanavista ja anna television olla päällä vähintään pari tuntia tai kunnes kuva tulee näkyviin.

4. Televisiossa lukee korttivika. Luultavasti tv-kortti tai CI+ moduuli/kortinlukija on asennettu televisioon väärin päin. Käännä ne oikein päin, niin teksti korttiviasta häviää.

5. Alkoiko ongelma sen jälkeen, kun hankit uuden television ja/tai CI+ moduuli/kortinlukijan? Oletko ilmoittanut meille CI+ moduuli/kortinlukijan linkityskoodin? Ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai jälleenmyyjiimme niin tarkistamme, että linkitys on tehty, ja koodi on oikein.