Lokala nyyhetär digitalt  – som vår kund får du VN Premium till ett billigare pris! 

Genom att beställa VN Premium via oss får du tillgång till allt digitalt Västra Nyland-innehåll för endast 3,90 €/mån (norm. 6,90 €/mån).

Förutom att du sparar pengar, är det smidigt att kostnaden för lokalnyheterna läggs till på samma faktura som dina fibertjänster. 


Beställningen innehåller

  • Premium: Alla artiklar på vastranyland.fi

  • VN Nyheter: Alla artiklar i nyhetsappen VN Nyheter

  • E-tidningen: Läs e-tidningen på din dator och via HBL 365 -appen i mobilen och på surfplattan.

  • Digitalt månadsbrev: nyheter & förmåner

 

Beställ så här

  1. Skriv in din exakta adress i sökfältet och välj beställ tilläggstjänster.

  2. Välj tilläggstjänsten VN Premium och slutför beställningen. 

  3. När beställningen kommit fram till oss får du ett mejl med instruktioner för hur du aktiverar beställningen på ditt nuvarande eller nya KSF Media -konto.


BESTÄLL TILLÄGGSTJÄNST

Frågor och svar

Vad menas med KSF Media-konto?

 Det konto (din e-post samt lösenord) som du kommer använda för att logga in på t.ex. vastranyland.fi. 

Kan jag beställa VN Premium även om fibertjänsterna är på sambons namn?

Nej, VN Premium och fibertjänsterna skall beställas av samma person för att få tillgång till förmånen.

Om kunduppgifterna inte matchar en kund i vårt kundregister, avslutar vi VN Premium -beställningen med omedelbar verkan. Situationer som denna vill vi gärna undvika.

Försäkra dig alltså om att din sambo är den som beställer och registrerar VN Premium i sitt namn om fibertjänsterna är i hans/hennes namn.

Vad är det för uppsägningstid och hur säger jag upp beställningen? 

Du faktureras alltid månaden ut. Beställningen upphör alltså den sista dagen samma månad som du säger upp den.

Om du vill säga upp beställningen ska du kontakta vår kundtjänst, här hittar du kontaktuppgifterna.

Hur gör jag om jag redan beställer på VN Premium, men vill ta i bruk denna kundförmån?

För att ändra på din befintliga beställning ska du kontakta Västra Nylands kundtjänst, här hittar du kontaktuppgifterna. De ändrar på din beställning (i enlighet med dina nuvarande beställningsvillkor) och meddelar oss om saken.

Delas mina uppgifter med en tredje part?

Dina kunduppgifter hålls mellan Karis Telefon och KSF Media, som sinsemellan kontinuerligt jämför kundlistorna för att kontrollera att kunduppgifterna matchar.