Vi på Karis Telefon är övertygade om att god styrning och transparens är grundläggande för långsiktig framgång och hållbarhet.
Kundcentrerad styrning och transparens
Våra värderingar styr oss i att sätta kunderna i fokus i allt vi gör.
Karis Telefon är ett kundägt företag, vilket gör att vi alltid strävar efter att erbjuda tjänster som överträffar våra kunders förväntningar. Vi lyssnar på deras behov och ser till att våra beslut och strategier främjar deras bästa intressen.
Hållbarhet och ansvarstagande
Vi vill bevara planeten genom ansvarsfullt agerande och användning av miljövänlig teknologi.
Vår vision om att minska vår miljöpåverkan till noll reflekteras i alla våra projekt, såsom satsningar på förnybar energi och fiberinfrastruktur som har långsiktig hållbarhet.
Vi investerar i teknologier och lösningar som är hållbara både för nuvarande och framtida generationer.
Samarbete och långsiktig affärsmodell
Vi tror på kraften i samarbete, både internt och med externa partners.
Genom att samarbeta med andra aktörer, främjar vi både lokal och regional hållbarhet på lång sikt.
Vår mission om att bygga och underhålla ett robust fibernät och stödja utvecklingen av det digitala samhället genom långsiktiga och ansvarsfulla affärsmodeller är grundläggande för vårt företags framgång.
